کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9323 | مشاهده و دانلود: 749458027 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317862 | نظرات: 37946
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

هکر سایت سنای آمریکا را بهتر بشناسید

نوجوان انگلیسی به عنوان مظنون اصلی حملات هکری به سازمان سیای آمریکا و مجلس سنای این کشور و همچنین سایت سونی و سرقت اطلاعات بیش از 70 میلیون کاربر آن، شناسایی شده است.


به گزارش سافت گذر به نقل ازبرترین ها؛ بر اساس گزارش دیلی میل، رایان کلری (Ryan Cleary19) نوزده ساله به دنبال تحقیقات مشترک اسکاتلندیارد انگلستان و اف بی آی آمریکا، در منزل پدری خود واقع در شهر اسیکس دستگیر شد.

رایان که در بازجویی‌های خود عنوان کرده برای خلاص شدن از شر تنهایی تمام ساعات شبانه روز را در اینترنت پرسه می‌زند، از سوی کارآگاهان به عنوان سردسته گروه هکری لوزسک که به تازگی سایت رسمی مجلس سنای آمریکا را هک کردند، شناخته شده است.

در حملات اخیر این گروه هکری علاوه بر مراکز دولتی و امنیتی، اطلاعات محرمانه کاربران شرکت سونی هم به سرقت رفته است.

گروه لوزسک (LulzSec) در بیانیه‌های خود عنوان کرده‌اند که شرکت‌های ان اچ اس (NHS) و نینتندو، به عنوان قربانیان آینده آن‌ها انتخاب شده بودند.

مادر رایان می‌گوید: «فرزندش از بیماری آگرافوبیا که بیماری انزواطلبی و ترس از مکان‌های شلوغ است، رنج می‌برد و در 4 سال اخیر این جوان 19 ساله از منزل خارج نشده است. به گفته مادر رایان، وی تمام وقت خود را در اتاق خوابش می‌گذرانده و تنها برای استفاده از سرویس بهداشتی از اتاق خارج می‌شد. مشکلات و اختلالات رفتاری در رایان از 5 سالگی خودش را نشان می‌دهد تا جایی که این کودک در سن 10 سالگی دست به خودکشی می‌زند.

مادر رایان که به شدت نگران فرزند خود است، می‌گوید: «علیرغم هوش زیاد رایان، او نیازهای پیچیده زیادی دارد که من به عنوان یک مادر از آن‌ها بی‌اطلاع هستم.»

پدر و برادر بزرگ‌تر رایان می‌گویند: «اگر از او می‌پرسیدیم در اینترنت چی می‌کند، در جواب ما تنها به گفتن جمله «من فقط در اینترنت بازی می‌کند» بسنده می‌کرد. روز دستگیری رایان 10 خودروی پلیس منزل وی را محاصره کرده و عنوان کردند قصد دارند با رایان گفت‌و‌گوی طولانی داشته باشند.

اتاق رایان کلری



منزل رایان



مادر رایان برای بازجویی به اداره پلیس منتقل می‌شود

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 20830 گروه خبری: اخبار امنیت و ویروس منبع خبر: bartarinha.ir تاریخ خبر: 1393/03/07 تعداد مشاهده: 1736
سافت گذر